CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 6 april 2011

A.s. vrijdag inloopworkshop.


Hallo allemaal,

A.s. vrijdag heb ik weer een inloop workshop op de agenda staan. Ja, ik blijf een nieuwe poging wagen. Haha. Korrie en ik hebben vanmiddag de voorbeelden gemaakt. Afgelopen maandag heb ik met Els geknutseld en zij had deze leuke kaart gemaakt. Dus ik natuurlijk ook gelijk ook een poging gedaan. Hij bestaat uit 1 A4 vel en je moet hem zo vouwen en knippen dat je deze kaart kunt maken. Een echte labelkaart. Alleen zie ik nu dat op de foto bij mijn kaarten de hangers niet mooi naar beneden hangen, maar dat moeten jullie maar erbij denken. Haha. Persoonlijk vind ik dit model erg leuk om te maken. Vanmiddag met Korrie ook gelijk maar weer één gemaakt. En de derde ligt ook alweer klaar. Korrie en ik hebben vanmiddag weer het papier van Marjoleine gebruikt.


Dat andere papier wat ik gebruikt heb is net dinsdag binnengekomen. Wauw, wat is dat mooi papier. Super glimmend en op het papier zelf zit ook een reliëf. De kleuren zijn erg mooi. Het is dus de bedoeling dat wij vrijdag deze kaart gaan maken. Natuurlijk zoek je zelf het papier uit. Keuze genoeg in mijn cursusruimte.
Je bent welkom vanaf 9.30 uur en je kan binnenlopen tot 11.30 uur. De koffie en thee staan klaar. En wij hebben vanmiddag genoeg chocolade eitjes overgelaten voor jullie hoor. Haha.

Groeten van Annette


3 opmerkingen :

Marlieke zei

Ze zijn superleuk! Ziet er heel mooi uit zo! Veel succes maar vooral ook plezier vrijdag!

Geertje zei

Een heel leuk model Annette.
Ja vrijdags drink ik altijd koffie met mijn vriendinnen en helaas hebben die dames en totale andere hobby dan ik.
Alvast veel plezier.

Groetjes Geertje,

Thea zei

Prachtige kaarten Annette,

Knap dat je weer een poging waagt en ik hoop voor jullie dat het gezellig druk word. Ik moet morgen werken en zal dus niet "inlopen" ook een beetje ver voor mij.
Veel succes!

Groetjes Thea

Related Posts with Thumbnails