CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 19 april 2011

Ons artikel staat er in!!

Hallo allemaal,





Ons artikel is weer geplaatst en dan ook nog wel op de voorpagina. Helemaal super, toch? Hierbij zien jullie de foto, die ik gemaakt had, voordat ik ze naar de uitgeverij opstuurde. Wij hadden namelijk op  de voorkant van de bijpassende envelop ook wat gedecoreerd. Dit staat dus niet in het blad Mijn Creatieve Kaarten Zomer 2011. Maar dit wilde ik jullie toch nog laten zien. Jolanda had voor ons de Easelkaart ontworpen, de envelop en de digi stamps. Van Kars kregen wij het scrappapier pakket, wat nieuw is en nu in de winkel ligt. De Beachkaart en de Summer kaart heb ik ontworpen in mijn Gypsy en gesneden met mijn Cricut. De strandstoel, de parasol en het meisje zit in het zelfde snijbestand. Het bestand van de Easelkaart en envelop, maar natuurlijk ook de digi stamps kun je kopen bij Jolanda en het Gypsy bestand kun je via mij aanschaffen. Ik ben nog bezig of dit ook als PDF bestand kan, zodat iedereen hem kan aanschaffen. Natuurlijk naast al het ander gebruikte materialen door ons.

Groeten van Annette




2 opmerkingen :

chantal zei

proficiat hoor, voor jou en Els
liefs Chantal

Marjoleine zei

Hoi Annette,

Mooi artikel! Lekker zomers!
Er staat van mij ook een artikel in de 'Creatief met kaarten'.

Groetjes, Marjolein Zweed

Related Posts with Thumbnails