CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 21 oktober 2010

Knutselen in de herfstvakantie.














Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik gepost heb op mijn Blog. Ik zal jullie weer even op de hoogte brengen. Vanaf zaterdag is mijn nichtje Elana hier aan het logeren. Zij heeft namelijk al herfstvakantie. Ze helpt Henk achter op de stal en mij met het dekken van de tafel etc. Af en toe gaan wij knutselen, want ook dit vind zij leuk. En dan natuurlijk met een knutsel tante is het helemaal gauw klaar. Haha. Zo ook woensdagmiddag. Els kwam met haar kleindochter Michelle en Elana had Hilde, ons buurmeisje, gevraagd. Ik wilde graag met hun een leuk klein huisje maken die Jolanda heeft ontworpen. En de titel Home Sweet Home heeft gekregen. Ik heb het op DCP papier uitgeprint en hun laten uitknippen. Gaat prima hoor als PDF bestand. Daarna mochten ze zelf een scrappapier uitkiezen en hiermee het huisje gaan beplakken. Oh, wat hebben wij gelachen. Het was echt een meiden middag. Af en toe kwamen Henk en Luco kijken, maar gingen maar gauw weer weg na ons gegiechel. Ze namen wel steeds een hand vol met drop mee. Daar hadden wij meer rechtop, want wij moesten heel vaak hoesten en dan stond Els weer klaar met het schaaltje dropjes. Haha. Maar wij hebben ook hard gewerkt hoor. Wij hebben allemaal ons huisje afgekregen. Onderstaand is mijn huisje geworden. Ik heb er geen bloemen etc. opgedaan, want ik vond het papier al druk genoeg. De rand heb ik wel met een Snow writer gedaan. Het papier is van Making Memories en ik heb voor de foto er een waxinelichtje ingedaan die op een batterij brand. Erg leuk.
Woon je in mijn buurt en ben je 8 jaar en ouder en lijkt je het leuk om dit huisje ook te maken? Dan ben je welkom in de herfstvakantie op 29 oktober van 9.00 tot 11.30uur bij Recreatief Centrum Oldemarkt. Stuur een mailtje voor verdere info en of opgave naar info@annettescreafarm.com Wees er snel bij, want vol is vol. Deze workshop is voor alle kinderen die 8 jaar en ouder zijn, maar de ouders die dit huisje ook willen maken zijn ook welkom.

Groetjes van Annette



5 opmerkingen :

Riet zei

Wat een schitterende huisjes Annette.
Mooi papier.

Liefs Riet.

Ilonka zei

ik vind ze helemaal geweldig!!

groetjes Ilonka

martina's kaartjes zei

Heeeeeeel mooi ! prachtig gemaakt !
knap !
groetjes, martina
x

Marianne zei

Volgens mij ga jij het heel erg druk krijgen in de herfstvakantie!! Heel erg leuk die huisjes!

Gusta zei

wat een leuk huisje zeg
lammer dat ik niet kan in de herft vakantie. mijn (oppas) kids zijn te klein

groetjes Gusta

Related Posts with Thumbnails