CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 22 oktober 2009

Win actie bij JEJE


Hallo allemaal,

Graag wil ik met jullie het volgende delen. Ga naar de website van JEJE voor deze info."Plaats een link naar de JEJE produkt website op jouw eigen website of Blog en laat ons dit weten en zien. Iedere plaatsing wordt beloond met een verrassingspakket van JEJE produkten. Deze actie loopt tot 18 december 2009."
Ook als je je aanmeld voor de nieuwsbrief heb je kans op een prijs. Ze lijken Sinterklaas wel. ;-) Dus dames doen hoor. Ze hebben super produkten. Mijn kerstboomkaart staat als workshop op hun website. Dus wil je weten hoe ik deze kaart gemaakt hebt? Neem dan een kijkje bij hun.
Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

chantal zei

Bedankt Annette, ik ga eerst naar je filmpje van de workshop kijken.

grtz Chantal

Annette zei

Hoi Chantal,

Filmpje? De workshop is gewoon als werkbeschrijving te zien. Ik ben wel met filmpjes bezig maar ik moet nog even verder oefenen.

Groeten van Annette

Mascha zei

leuke actie

ik heb me net daar aan gemeld

grt mascha

RosesMarijke zei

Wat een leuke actie Annette!
bedankt voor de tip en heb me al aangemeld...toevallig gebruikte ik laatst die stickers voor mijn clubje!!

Related Posts with Thumbnails