CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 5 oktober 2009

Stap voor stap voor het aanschaffen van de Digi Stamps

Hallo allemaal,
Iedere dag krijg ik wel vragen hoe ik dat nu doe met het aanschaffen van de Digi Stamps. Daarom hier een stappenplan, zoals wij dat als demonstratrices noemen. Ik heb foto's gemaakt zodat jullie een duidelijk beeld hebben wat ik met wat bedoel. Zitten jullie goed? ;-)
Ga naar een stempelsite bijvoorbeeld Greeting Farm (foto 1) Klik op "Digi Stamps" (foto 2) Zoek een stempel uit en selecteer dit. (foto 3) Doe dit in je winkelwagen (foto 4)
Volg de stappen om af te rekenen. (foto 5)


Als alles goed is gegaan krijg je van zelf een scherm waar op staat dat het juist is afgerond en dat je per mail een download link ontvangt. (foto 6)
Ga naar je mail en open deze. Druk nu op de knop Download en druk dan op opslaan. De Digi stamp staat nu op je pc. Ik ga dan eerst naar documenten op hem uit tepakken van z'n Zipbestand. Via Word plaats ik hem dan op mijn A4 formaat en pas eventueel de verschillende maten aan. Daarna vervang ik mijn print papier voor DCP 190 grams en dan print ik hem uit. En dan kleuren maar. Veel succes.
Groeten van Annette

5 opmerkingen :

Anneke zei

Hoi Annette,
was leuk dat je alles stap voor stap uitlegt ;)
Bedankt ervoor, maar ik moet nog eventjes wachten tot mijn paypal klaar is en dan kan ik gaan shoppen :D
Groetjes Anneke

Anja zei

Goedemorgen,
heel erg bedankt Annette.Maar hoe moet je betalen dan.Via paipal of via ideaal.Ben niet blond,maar zou dat wel graag willen weten.Gr Anja

Annette zei

Hallo Anneke en Anja,

Je kan via Paypal betalen, maar vaak kan je ook andere betaling keuzes kiezen. Via Visa, MasterCard, Machtiging of iDeal. Dit verschilt per bedrijf.

Groeten van Annette

m@deliefjuh zei

ja.. tis erg makkelijk en snel!

chantal zei

Ik ga aan de hand van je stappenplan volgend weekend eens proberen.
bedankt Annette voor de goede uitleg
grtz Chantal

Related Posts with Thumbnails