CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 5 januari 2013

Notebook 3

Hallo allemaal,

Het ontwerpen in de Silhouette Studio gaat mij steeds beter af. Haha en de inspiratie werkt ook mee. Op mijn eigen blog loopt op dit moment een "Memo Challenge" Hierop heb ik een variatie gemaakt, namelijk waar een Post it van 75 x 75 mm in past en waar je ruimte hebt voor een pen of potlood. Dit is mijn voorbeeld geworden. Deze ontvang je niet als je de challenge aanvraagt, maar kun je aanschaffen in mijn webwinkel. Je ontvangt een PDF bestand en een snijbestand voor de Silhouette.
Ik heb gebruik gemaakt van het nieuwe design papier van Papermania, de zwart/wit lijn. Van mijn logo koe een snijbestand gemaakt en deze klein uitgesneden uit zwart en wit cardstock. De graspons en de blaadjespons van Martha Stewart gebruikt, een gele bloem, zodat hij bij het gele memoblokje past, kant en een magneet snap. De houten hartjes geven aan dat ik van koeien hou, maar dat wisten jullie al. Haha.

Groeten van Annette




1 opmerking :

Dora zei

erg leuke creatie. die koe is geweldig erop.
groetjes

Related Posts with Thumbnails