CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 5 januari 2013

Een kaartje gemaakt voor het Euro Blog



Hallo allemaal,

Nee, ik heb niet stil gezeten in de kerstvakantie. Haha. Als designer bij Jolanda (Cards etc. Shop) heb ik voor haar Euro Blog dit kaartje gemaakt. Ook deze is de eerste dag van het nieuwe jaar online gegaan. Het is deze keer een Easel card 3d bloem geworden. Voor deze kaart heb ik een andere lijn gebruikt van het merk Carta Bella. Ook deze heb ik in mijn webwinkel zowel in het formaat 6x6 als 12x12 inch. Ook het meisje Marijke heb ik weer gebruikt. Zij paste super bij deze lijn. Ik heb alles weer gesneden met de Silhouette Cameo en de Marijke is geprint met mijn printer en daarna uitgesneden door de Sil. Dit kan je namelijk super combineren. Bedankt weer voor het kijken.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails