CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 13 december 2012

Weer een nieuw ontwerp in de Cards etc Shop.

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie het kaartje laten zien van een nieuw ontwerp van Jolanda. Namelijk de "Easelkaart ster". Een erg leuk model en zeker weer eens wat anders.
Ik heb de basiskaart gesneden met mijn Silhouette Cameo evenals de tekst die ik eerst gekocht heb ik de Silhouette shop. Omdat dit een snijbestand is heb ik er een digi bestand van gemaakt. Dus eigenlijk een soort stempel met kleuren. De verschillende lagen heb ik een kleur gegeven en aangegeven dat dit niet gesneden moest worden. De buitenlijn echter wel. Toen op een A4 gekopieerd en dit eerst laten afdrukken door mijn printer en toen laten snijden door de Silhouette. Super handig. 
Het designpapier is weer van die Winter Fun lijn van Carta Bella. De bekende kerstman weer uitgeprint op DCP papier. Wat strasstenen en het kaartje is weer klaar.

Groeten van Annette



2 opmerkingen :

jolanda zei

ziet er weer super mooi uit

Marieke zei

Erg leuk. Mooi model kaart!

Related Posts with Thumbnails