CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 29 december 2012

Geboorte



Hallo allemaal,

Deze keer wilde ik iets maken voor een verpakking voor een kraamcadeau. Ik heb deze keer gekozen voor de "Draaikaart Cadeaudoosje Baby slab" een ontwerp van Jolanda. Super leuk om te maken en in het doosje kan nog best wel veel in. Ik heb mijn lievelings kleur gebruikt en het papier die de ontvanger zelf ontworpen heeft, zodat zij eigenlijk gelijk al kan zien dat ik hem gemaakt heb. Haha. De bloemen en de houten figuren had ik ook voor het geboorte kaartje gebruikt. Wilde dit dus combineren. Oeps en daar ben ik nu vergeten om een foto van te maken. Kan misschien de ontvanger nog voor mij doen? 
Voor deze creatie heb ik natuurlijk weer mijn Silhouette Cameo gebruikt. Nu ik deze machine heb, hoef ik niet meer de bestanden van Jolanda met de hand te knippen. Super, want mijn peesonsteking was er niet echt blij mee als ik toch weer cardstock moest knippen/snijden. Wie weet van wie dit design papier is? Haha, dan weet je ook gelijk wie de ontvanger was. 

Groeten van Annette


1 opmerking :

Linda zei

Ik weet het hihi, maar zeg lekker niks. Schitterende creatie Annette.
gr linda

Related Posts with Thumbnails