CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 15 november 2012

Winnaar van de challenge

 

Hallo allemaal,

Het is vandaag de 15e van de maand, dus tijd om een winnaar aan te wijzen van deze challenge. Voordat ik de winnaar bekend maak, wil ik eerst iedereen hartelijk bedanken voor jullie aanvraag en de leuke mailtjes die jullie gestuurd hebben. Wat zijn er weer mooie creaties gemaakt. Toch leuk om iedere keer weer te zien wat men maakt van het zelfde patroon. Maar er kan maar 1 de winnaar zijn en dat is ...... 

Renate 

geworden. Renate, gefeliciteerd met je mooie creatie. Kun je mij je adresgegevens mailen op info@annettescreafarm.com dan zorg ik dat jij je mini scrappakket ontvangt en je bent de komende maand gast designer bij Annette's Creafarm.

Groeten van Annette


3 opmerkingen :

Anreda zei

Wauw, hij is gaaf ! Gefliciteerd...
Groetjes, Anreda

Renate zei

Wauw, Annette, wat geweldig dat ik deze challenge gewonnen heb. Ben even sprakeloos.
En dan ook nog gastdesigner... ga er voor.

Groetjes Renate

elly zei

renate, GEFELICITEERD met je winnaarsprijs
ik vind je lichjte schitterend gemaakt

groetjes elly

Related Posts with Thumbnails