CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 15 november 2012

Mijn laatste kerstartikel voor dit jaar is vandaag uitgekomen

Hallo allemaal,

Vanmiddag viel de nieuwe Creatief met Kaarten Winter 2012 bij ons in de brievenbus. Natuurlijk gauw door bladeren, want mijn artikel zou er weer in staan en het is altijd een verrassing hoe de foto's zijn geworden. Voor deze keer heb ik een huisje ontworpen die je op twee verschillende manieren kunt gebruiken. De basis, de witte kaart, is voor allebei modellen het zelfde, maar het voorfrontje is verschillend. Met of zonder kerstbomen. Gebruik je namelijk die zonder kerstboom, dan is het ook leuk voor een verhuiskaart. Omdat de opdracht kerstkaarten moesten zijn heb ik dus geen verhuiskaart gemaakt, maar dat zal ik zeker nog een keer doen. Voor dit artikel heb ik van JEJE nieuw materiaal toegestuurd gekregen. Een hele doos vol. Super mooi allemaal. Ook kwam er van Marjolein een envelop binnen met nieuwe knipvellen die ik mocht gebruiken. De andere materialen komen uit mijn eigen shop. De patronen staan op het patronenblad, dus je kunt zelf ook gelijk aan de slag. Maar je kunt ook het pdf bestand of het studio snijbestand bij mij aanvragen, zoals in het blad staat vermeld.
Haha, ik vond het al zo vreemd dat ik de laatste dagen vele mailtjes in het Frans kreeg. 

bonjour
je suis abonnée au magasine "créatif spécial cartes 3D" et je serai intéressée par l'envoi de la feuille à découper "home sweet home" proposée à la page 39 en vous remerciant par avance cordialement

Maar gelukkig bestaat er Google zinnen vertalen, want ik ken geen Frans. Ja, ja, dit hobbyblad is er in vier talen. Nederlands, Duits, Engels en Frans. Wel leuk natuurlijk, want mijn meeste klanten voor de webwinkel wonen in Spanje, Denemarken, Zweden etc. Fijn dat ook daar de kaarten in de smaak vallen.

Groeten van Annette






2 opmerkingen :

Linda zei

Ja leuk artikel weer, mooie kaartjes hè. Ik kreeg hem ook vandaag in de bus
gr linda

anja zei

heel erg leuk en als ik een studio bstand zou mogen ,dan heel graag.
scrap4yfun@gmail.com

gr Anja

Related Posts with Thumbnails