CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 21 februari 2011

Voorjaarsvakantie












Hallo allemaal,

Hier is het nu voorjaarsvakantie en voor ons betekend dit meestal meer aanloop en loge's op de boerderij. Henk en ik vinden dit natuurlijk altijd gezellig, maar het werk gaat wel gewoon door. Ook mijn workshops en de voorbereidingen voor een demo. Sanne komt morgen weer, dus die kan dan mijn werk op de stal mooi overnemen en dit vindt zij vast niet erg. Toch, Sanne? Haha. Zij zal Henk helpen op de stal en de kalfjes wil zij vast ook wel voeren voor mij? Ik kan mij dan meer storten op het andere werk. Vrijdag geef ik een hele dag workshop bij Recreatief centrum in Oldemarkt. 's Morgens de inloop workshop voor de volwassenen en 's middags voor de kinderen van 4 - 12 jaar.

De volwassenen gaan een  Merci doosje maken. Leuk als een kleinigheidje voor een gastvrouw, een zieke of een jarige. Hier enkele voorbeelden. Het ontwerp heeft Els gemaakt en zij zal er vrijdag a.s. ook bij de workshop aanwezig zijn om jullie de fijne kneepjes te leren. Natuurlijk is het weer inclusief al het materiaal wat nodig is voor de workshop. Ja, je doosje vullen wij ook met 3 Merci chocolaatjes.
Wil je zeker van je plaats zijn? Geef je dan op door mij een mailtje te sturen naar info@annettescreafarm.com en ik zet je op de lijst. Ik hoop natuurlijk dat er deze keer wel mensen komen en niet zoals vorige keer wel toezeggen en niet komen opdagen. Dit is namelijk heel jammer en voor mij ook kostbaar, want ik maak toch kosten hiervoor. Vanaf 9.00 uur zijn jullie welkom en om 11.30 uur gaan wij opruimen. Deze workshop is bedoeld voor de moeders dus niet voor kinderen, deze zijn vanaf 13.30 uur van harte welkom om een leuk boekje te komen maken.

Ben jij tussen de 4 - 12 jaar en vindt je het leuk om te knutselen? Kom dan om 13.30 uur naar Recreatief Centrum Oldemarkt om daar een boekje te maken. Je boekje kun je voor verschillende doeleinden gebruiken. Voor adressen van al je vrienden, een foto boekje of gewoon om in te tekenen of wat je ook maar wilt? Wij hebben natuurlijk al voorbeelden gemaakt, maar je mag hem natuurlijk naar je eigen idee maken. Het materiaal ligt op tafel en je maakt hem in je eigen kleur en je kunt hem decoreren met bloemen, tekst of plaatjes. Voor opgave stuur mij een mailtje naar info@annettescreafarm.com
De vakantie sluit ik af met het geven van de Cricut Imagine demo bij Nellie Snellen in Sevenum op zondag 27 februari.
En hierna ga ik mij storten op de Landelijk Cricut workshopdag. Genoeg te doen.

Groeten van Annette



3 opmerkingen :

Els zei

Leuk doosje geworden Annette en en een gezellige week met jullie loge's.
Groetjes Els

Korrie zei

alvast veel succes voor a.s vrijdag, hopelijk komen er veel mensen op af.
de voorbeelden zien er in ieder geval mooi uit.
groetjes korrie

Annette van Aarssen zei

Hoi Annette,
Zit elke keer weer met bewondering naar je site te kijken.
Ik heb wat leuks voor je op mijn Blog staan, kijk maar eens...
Groetjes Annette.

Related Posts with Thumbnails