CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 31 januari 2011

Basistechnieken workshop voor de Cricut Expression








Hallo allemaal,


In de maand februari geef ik 2x de basistechnieken workshop. Namelijk op 12 febr. en op 19 febr. Dit is altijd op een zaterdag van 10.00 tot ongeveer 17.00 uur. Op 12 febr. heb ik nog plaats, dus wil je meer over je Cricut weten kom dan deze workshop doen. Wij werken met je eigen Expression en alle extra knoppen komen aan bod. Je maakt een mooie map met daarin alle knoppen die wij ook echt gaan gebruiken. Dit is de zelfde workshop die ik geef aan de winkeliers van Kars. Na een mini examen ontvang jij je certificaat.
Wil je meer info mail mij dan op info@annettescreafarm.com

Groeten van Annette

1 opmerking :

Anoniem zei

Ik heb annettescreafarm.blogspot.com gevonden via startpagina Goed gemaakt! Ik hoop wil ook zo een site te maken.
Waarmee heb je dit gemaakt?

Groetjes,
Henny uit Purmerend

Related Posts with Thumbnails