CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 4 december 2010

Voor vader en zoon

















Hallo allemaal,

Vanmiddag heb ik deze kaart gemaakt. Els is vanmiddag toch nog even gekomen om te knutselen. Het was wel spannend hoor, want door die sneeuwbuien was zelfs de snelweg niet zichtbaar. Maar zij heeft toch de juiste afslag gevonden. Haha, Els weet wel wat ik bedoel.
De titel zegt het eigenlijk al over deze kaart. De vader wordt 50 en de zoon is gek op trekkers. Dus als plaatje deze keer een strijkapplicatie gebruikt. Kan moeders deze op een kledingstuk strijken van haar zoon. Dus in dit geval voor vader en zoon iets. Vader wilde graag geld hebben voor zijn verjaardag dus dat kan er gewoon bij. Ik zal even in het kort vertellen hoe ik deze kaart gemaakt hebt.
Hij is ontworpen op de Gypsy met de cartridges Wild Cards en Platin Schoolbook.
Op de cartridge Wild Cards staat een ronde kaart met een rond venster erin. Die vond ik niks dus met de "gumtoets" weggehaald, zodat ik een mooie ronde kaart kreeg. De doorsnee is 14,5 cm. Toen heb ik een losse cirkel gemaakt met daarin de cijfers "50" En dit door de Cricut laten snijden. Ik heb twee kaarten gesneden. Een rode versie en een zwarte. En toen onderling gewisseld. Achter de cijfers heb ik zilver papier geplakt van JEJE. De trekker, wat dus eigenlijk een strijkapplicatie is als plaatje gebruikt. zij hebben namelijk ook een boerderij thuis en dan zijn trekkers altijd goed. Een lintje maakt het geheel net even anders, want voor een mannenkaart gebruik je niet zo gauw een bloem en strasstenen.

Groeten van Annette

3 opmerkingen :

Karin zei

Leuk hoor!! Ik ben hard aan het bedenken wat voor kaart ik kan maken voor de verjaardag van mijn vader. Hij word 70 op 1 februari. Hij heeft geen "mannen-hobbies", en ik wil toch iets speciaals maken... Omdat ze best een moeilijke tijd hebben gehad ivm de borstkanker van mn moeder oa. Heb jij een idee?? Ik hoop van je te horen!

Liefs,

Karin

Jeanet van der Lee zei

Wat een leuk idee zeg, iets voor vader en ook iets voor de zoon. 't geheel ziet er prachtig uit. Hier is de sneeuw inmiddels alweer bijna weggedooid. Aan de ene kant jammer, want die witte wereld zag er wel heel mooi uit, maar nu kan ik tenminste morgen weer fatsoenlijk naar school toe rijden he. Groetjes, Jeanet

Marian zei

Prachtig je kaart en leuk model
Groetjes

Related Posts with Thumbnails