CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 20 september 2010

Vandaag weer eens een workshop gegeven.













Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer eens een workshop gegeven. Officieel geef ik in augustus en september geen workshops vanwege het bestralen, maar voor Korrie maak ik wel een uitzondering. Korrie heeft mijn Cricut Create overgenomen en zou nog steeds de basistechnieken workshop krijgen. Dus vandaag maar eens in praktijk gebracht. Wij zouden vandaag het aangename met het onaangename combineren. Zij zou namelijk deze keer met mij mee naar Zwolle. Rond 10.00uur was ze al bij mij. Els is trouwens vandaag ook geweest. Wij deden de Cricut workshop en zij maakte weer een kaartje met nieuw materiaal. De foto's voeg ik later toe, want die staan nog bij Els op de camera.
Op 13 november is namelijk de landelijke Cricut workshopdag gepland en Korrie moest dan ook klaar gestoomd zijn. Heeft zij nog enkele weken te tijd om grote vriendjes met de Cricut te worden. Hahahaa, nou zij is al aardig op weg hoor. Het ging steeds makkelijker. Dus wie weet wat voor mooie kaarten wij straks te zien krijgen waar zij de Cricut bij gebruikt heeft. Na de ochtend lekker met de Cricut gespeeld te hebben, zijn wij om 12.30uur gaan eten. Om 14.30uur zou de taxi weer komen om ons naar Zwolle te brengen. Els bleef zolang hard door werken. ;-) En eind van de middag waren wij weer thuis. Nog even de laatste bladzijden in de map afmaken en dan was het alweer klaar. Ik moet wel zeggen dat het toch wel weer lekker was om over de Cricut te kunnen praten. Al ben ik toch wel moe, vooral nu ik een ontsteking heb aan de luchtwegen ben ik gauw benauwd. Ja, kuur nummer 3 slik ik momenteel. Mijn weerstand is echt minder geworden hoor. Vandaag de 22e bestraling gehad, dus nog 8 te gaan. Morgen weer voor controle naar de Radioloog en dan maar weer verder met bestralen. Ik heb zelf verschillen projecten liggen die half af zijn. Heb even geen inspiratie hoe ik ze af moet maken. Je kent dat vast wel? Je mist iets, maar weet niet precies wat? Ik laat het dan meestal liggen, totdat ik het opeens weet en dan pas maak ik hem af. Morgen ook weer wat pakketten wegbrengen, want de bestelling is binnengekomen die hierin moesten.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails