CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 4 september 2010

Cupcake


















Hallo allemaal,

Gisteren was weer de laatste dag van de tweede week van het bestralen. Ik merk toch wel dat ik erg moe ben op dit moment. Mijn reuk en smaak zijn ook erg ver te zoeken en mijn suikers zijn nog steeds berg en dal. Zo ben ik de ene avond voor het slapen gaan 5,3 en de volgende dag om de zelfde tijd weer 15,7. Normaal is dit rond de 7. Hier ben ik dus ook niet echt lekker van. En tja dan moet je af en toe iets leuks doen. Gistermiddag ben ik met een vriendin naar een groothandel geweest. Nee, geen hobby spullen meer horeca. Lekker rond gesnuffeld en wat spullen gekocht voor ons feest. Na een kopje thee en een stuk appelgebak, zijn wij gaan afrekenen. Haha, dat ging er ook wel in. Toen boodschappen opruimen en de laatste pakketten van de webwinkel weer wegbrengen. De kalfjes voeren en toen ben ik aan het bakken gegaan. Meestal maak ik iets lekkers voor in het weekend. Haha, soms haalt het niet eens het hele weekend, want dan is het zaterdagmiddag al op. Ja, Henk en Floris zijn een stel lekkerbekken. Vorig weekend had ik een sinasappelcake en een bananencake, dus tijd voor iets anders. Deze keer maar cupcakes gemaakt. De eerste keer hoor, dus ze zijn niet echt volmaakt al smaken ze wel erg lekker. De cupcakes van de mannen heb ik versiert, want tja die ik mag ik helemaal niet, want dan krijg ik zo een hypo. Dus de lege cakejes zijn voor mij de rest voor de anderen.

Groetjes van Annette

5 opmerkingen :

Anita zei

Hallo Annette, Volgens mij zit jij ook echt geen moment stil!! Wat een leuke/lekkere cakejes heb je gemaakt! Ik heb je pakketje ontvangen! Nogmaals bedankt daarvoor, erg leuk! Groetjes, Anita

Hilde Suykerbuyk zei

ze zien er inderdaad erg lekker uit, 't is dat het zo ver is anders kwam ik effe op de koffie!!!
gr. hilde

Marianne zei

Hallo Annette,
Wat een lekkere cakejes! Je bent wel een duizendpoot en van alle markten thuis!
Fijn weekend!
Groetjes,
Marianne

Aleida zei

De beste afleiding is inderdaad iets leuks gaan doen. Het ziet er gezellig uit!
GROETJES,

Els zei

En ik kan jullie verklappen dat ze erg lekker waren.
Groetjes van Els

Related Posts with Thumbnails