CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 31 augustus 2010

Uitslag A Sisters Hope candy

Hallo allemaal,

Vandaag is het de laatste dag van augustus en dus sluit vandaag de A Sisters Hope candy. Voor deze maand dan hoor. Jullie kunnen gewoon je kaarten blijven opsturen.Teneerste wil ik iedereen heel hartelijk bedanken voor jullie kaarten. Ik heb Saskia, van A Sisters Hope, ook al gemailt dat er een grote doos morgen haar kan op komt. Er zitten nu 153 kaarten in de doos. Helemaal super dus. Dat gaan wij natuurlijk in september verbreken, dus zeg het voort en stuur je kaarten op. Ik had ook verteld dat ik uit de inzendingen één naam zou trekken die van mij een pakket krijgt. Inderdaad heb ik dat gedaan. Ik had alle briefjes die bij de kaarten zaten in een doosje gedaan en daar één uitgehaald. De winnaar van deze A Sisters Hope candy is geworden.................................................



Anita Wesseling uit Valkenswaard


Anita, van harte en bedankt voor je kaarten die je mij gestuurd hebt voor dit goede doel. Ik doe mijn best dat je deze week je pakket nog krijgt. Laat je het nog even weten dat je het goed ontvangen hebt? Veel plezier ermee.

Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

Els zei

Gefeliciteerd Anita en veel plezier met je prijs.
Gr. ELs

Anita zei

Hoi Annette, Wat ontzettend leuk! Ik laat zeker iets weten als het is aangekomen en ik heb ook nog even een berichtje gemaakt in mijn blog! Wat fijn dat je zoveel kaarten binnen hebt gekregen. Alvast bedankt!!!!! Groetjes, Anita

Cheryl zei

Dat is geweldig 153 kaarten! Ga zo door Annette!

Groetjes, Cheryl

Marianne Schut zei

Hai Annette, wat super dat je zoveel kaartjes hebt binnen gekregen! Anita gefeliciteerd met je prachtige prijs en ik hoop dat er nog veel kaartjes ingestuurd gaan worden!! Annette heel veel sterkte en kracht toegewenst met het vervolg van de behandelingen, het zal nu best pittig worden... groetjes Marianne

Related Posts with Thumbnails