CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 10 augustus 2010

Mijn verjaardagskaarten.















Hallo allemaal,

Alle verjaardagskaarten die mee deden aan de uitdaging en die ik tot op mijn verjaardag heb ontvangen heb ik op de foto gezet. Er komen nog steeds kaarten binnen, maar helaas kunnen deze niet meer mee doen. Maar ook jullie bedankt hiervoor.
Vanmorgen ben ik weer naar Zwolle geweest om een masker te laten maken van gips. Dit was alles behalve prettig. Je ogen, neus etc. zijn bedekt alleen je mond kan nog een stukje open om adem te halen. Wat ik wel dacht ging dit dus niet helemaal goed. Momenteel heb ik erg veel last van hooikoorts en dus slijmvorming in neus en mond. Juist toen mijn neus werd afgedekt begon ik te kokhalzen. Het slijm in mijn mond kon ik dus niet wegslikken, want dan doe je je mond dicht en tja als je dan huishoudfolie over je neusgaten heen hebt gaat het even niet helemaal goed. Er is dus toen toch maar gekozen om mijn neusgaten een beetje vrij te houden. Dit was ook niet echt alles, maar natuurlijk wel beter. Deze mal moet dus 3 dagen uitharden en dan word daarop een masker van lood gemaakt. Volgende week dinsdag weer heen en dan passen of alles goed zit. Ik heb nu bericht gekregen dat de 19e het bestralen gaat beginnen.
Ik ga nu weer even wat bestellingen weg werken van de webwinkel en misschien heb ik nog even zin om wat in te kleuren of een kaartje te maken.

Groetjes van Annette

Groetjes van Annette

5 opmerkingen :

celia zei

Hoi Annette wat erg voor je!Hopelijk gaat deze vervelende tijd vlug voorbij!!!
We houden onze vingers gekruist!!!

Ik zie dat je mijn kaartje dus toch niet optijd gekregen hebt, jammer maar het zij zo! Volgende keer beter!!!!

Heel veel moed en hopelijk zien we nog wat moois van je!
Liefs, Celia.

Judith Veldhuizen zei

leuke kaarten heb je gekregen (wel een beetje kleine foto)
Wat lijkt me dat rottig voelen zeg. als je elke keer moet kokhalzen en dan zit er zo'n rotmasker om je heen die alles bedekt!
Heel veel sterkte straks met de bestraling! Hopelijk heb je er niet teveel last van en kunnen ze alles ermee weg krijgen!!

groeten,
Judith Veldhuizen
http://artdogz.blogspot.com

Aleida zei

Sterkte!
groetjes

Wendy ten Hove zei

Hoi Annette,

Oef, dat klinkt heftig, zeg, wat een boel komt daar bij kijken! Ik hoop dat ze het masker een beetje goed voor je maken, want als je niet lekker kunt ademen, is dat niet te doen... hopelijk trekt je hooikoorts snel meer weg!
Leuk om alle kaarten te zien die je hebt gekregen! Nu zie ik ook dat die van mij is aangekomen, gelukkig maar! ;-) Hoop dat je hem leuk vond.
Veel sterkte met alles, Annette!

Groetjes,
Wendy

Alie de Vrij-Venema zei

Hoi Annette,
Wat een vervelende situatie was dat. Heel veel sterkte de komende tijd. Geniet van elk mooi moment tussendoor! Ik hoop dat je die veel gaat krijgen!

Ik zie dat je maar 10 kaarten hebt gekregen, ik had verwacht dat je veel meer zou krijgen aangezien het aantal volgers (?). Maar ze zijn allemaal prachtig!

Groetjes Alie

Related Posts with Thumbnails