CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 1 juni 2010

Weer wat gemaakt.












Hallo allemaal,

Iedere avond probeer ik iets in te kleuren. Tenslotte oefening baart kunst. Oefenen en nog eens oefenen, zeg Diny altijd. ;-) Ik moet wel zeggen dat het nu toch iets makkelijker gaat, vooral omdat ik nu zoveel keus heb in kleuren. Heerlijk gewoon. Ook het schaduwen gaat daardoor beter, want soms miste ik net een tussen kleur. Je kan natuurlijk zelf ook een tussen kleur maken door de lichte punt tegen een donkere punt te wrijven en dan in te kleuren op je papier, maar als je meer nodig hebt is het zelf maken van deze tussen kleur niet zo simpel. Soms neem je net even teveel op van je donkere kleur en dan heb je weer een andere kleur.















Het kaartje "Speciaal voor jou" heb ik ingekleurd met de nummers
E50, E51, E53 gezicht
E31, E33, E35 haar
R83 en R85 t-shirt
B000, B12, B14 en B16 kleding en hoed.
E35, E37 en E39 schoenen
G24 en G89 gras
C1, C4 en C5 schildpad
0 blender waar nodig is.

Het kaartje met het bruidspaar heb ik de zelfde kleuren gebruikt als mijn vorige kaartje met het bruidspaar. Vanmiddag sluit ik mij weer op in de workshopruimte, want ik heb een opdracht die ook af moet. Bedankt weer voor het kijken.

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Els zei

Annette, wat een super gaaf kaartje heb je weer ingekleurd.
En leuk dat bruidspaar ook nog tickels gebruikt op de trouwjurk en dat had ik je de vorige keer vergeten te vertellen, maar dat lijkt echt heel leuk.
superrrr!!

chantal zei

het kleuren gaat je inderdaad goed af. IK heb dat ook, dat je aan inkleuren bent en juist die tint niet hebt. Wat Diny zegt is waar oefening baart kunst. Je kaart is supermooi geworden.
Fijne avond, Chantal

Related Posts with Thumbnails