CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 11 juni 2010

Cricut workshop met JEJE producten in Hilversum











Hallo allemaal,

Vanmiddag heb ik Sanne van de trein afgehaald. Ze wilde natuurlijk gauw kennis maken met haar naamgenoot. Zij vind het inderdaad erg leuk dat er een kalf naar haar vernoemd is. Morgen heb ik weer de Cricut workshop bij JEJE in Hilversum dus dan kan zij mooi mijn werk overnemen als ik de hele dag weg ben. Maar ze vindt het wel leuk om te doen hoor. Het is zeker geen verplichting, maar ze doet het gewoon graag. Henk is dus morgen thuis met de jeugd. ;-) Ze vermaken zich vast wel. Later dus meer. Ik ga nu nog even de laatste spullen bij elkaar zoeken en dan naar bed.Ja, vanavond lig ik vast voor 24.00uur. Hahaha en dat gebeurd niet vaak hoor. Morgen om 8.00uur wil ik in de auto zitten.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails