CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 8 mei 2010

Helaas weinig tijd voor andere dingen















Hallo allemaal,

Momenteel ben ik druk bezig met het ontwerpen voor de Gypsy basiscursus en het maken van een techniekenboekje met mijn Copics. Jullie begrijpen wel dat ik weinig tijd heb voor andere dingen. Misschien kan ik dit weekend nog even iets maken. Maar ik beloof niks.
Ook het werk met Bea is momenteel wat meer. Haar broertje blijkt ook niet genoeg te krijgen van moeders dus die krijgt nu ook de fles. Al is hij er niet echt happig op. Bea, daar in tegen, komt al hard aanrennen als ik de gevulde fles laat zien. Zo leuk.
De foto is van Lammy het lammetje wat vorig jaar aan de fles was, omdat hij was verstoten. Deze foto is genomen toen zij een dagje bij onze lieve buren was.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en bedankt dat jullie altijd de moeite willen nemen om een reactie te plaatsen. Ik lees ze allemaal met veel plezier.

Groetjes van Annette

1 opmerking :

Marley zei

Wat een lieffie!! Succes met de voorbereidingen. Groetjes Marley

Related Posts with Thumbnails