CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 14 mei 2010

Een snel klaar kaartje gemaakt.


















Hallo allemaal,

Vandaag had ik met spoed een kaartje nodig voor iemand die dit hard nodig heeft. Dus gelijk vanmiddag maar aan de gang. Alles van mijn vorig kaartje lag nog op tafel, dus ik ben eigenlijk met dit papier door gegaan. Lekker vrolijk. De stempelafdruk gemaakt, gekleurd en toen het kaartje gemaakt. Moest weer even vogelen met de vlakken, bloemen en lint. Maar volgens mij is dit wel gelukt? Al vind ik zelf de rechter witte rand iets te druk worden, maar daar houd zij wel van, dus misschien valt het dan wel mee. ;-)
Binnen het uur was hij klaar.Nu op de post en dan kan ik aan de volgende beginnen.

Groetjes van Annette

5 opmerkingen :

Henriëtte zei

Het is maar wat je een snel klaar kaartje noemt. Je hebt er toch wel tijd en aandacht aan besteed vind ik.
Mooi hoor!!

Groetjes Henriëtte

Marley zei

Erg leuk kaartje Annette!! Mooie pons en een lief stempeltje xxMarley

RosesMarijke zei

Het is een schatje hoor Annette!!

Creagea zei

Ik vind het een prachtige kaart en met de witte rand valt het wel mee hoor is beslist niet te.
liefs Gea

Marianne zei

ik vind hem heel mooi geworden.en echt niet te druk hoor

gr Marianne

Related Posts with Thumbnails