CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 2 november 2009

Workshops



Hallo allemaal,

Vanmorgen weer begonnen om de nodige pakketten weg te werken voor de webwinkel. Deze keer ook maar gelijk weggebracht, want vanmiddag moest ik een workshop geven in de hobbywinkel Pingouin in Wolvega. Workshops geven, of eigenlijk les geven vind ik toch het leukste om te doen. Een demo heeft ook wel wat hoor, maar een techniek iemand leren en dan enthousiast maken voor deze hobby blijft toch een sport. Gelukkig heb ik geen moeite met kletsen. Ik ratel maar door, zegt mijn vader altijd. Als ik dat niet doe dan ben ik vaak ziek. Ja, eigenlijk is dat wel zo. ;-) Mijn hoofdpijn is gelukkig wat gezakt, dus ik kan weer ratelen. ;-)
Deze week heb ik weer 3 workshops op het programma staan en allemaal in het teken van de Copic Markers. Het blijft HOT met de Copics. Ook pak ik steeds meer de airbrush voor de achtergronden of voor de bloemen.
Ik ben nog in het bezit van een mini compressor, maar de grootte is al in bestelling.
Dus als iemand mijn gebruikte compressor wil overnemen, dan roep je maar. Het is geheel compleet met houder, slangen etc. Zoals op de foto zeg maar. Heb je er belangstelling voor mail mij even op info@annettescreafarm.com en dan komen wij er vast wel uit.
Vanaf deze week worden de bestellingen van de webwinkel alleen op maandag, woensdag en vrijdag weggebracht. De andere twee dagen wil ik mij voorbereiden op workshops, demo's en opdrachten. Momenteel doe ik dit veel in de avond- en nacht uren, maar op doktersadvies moet ik mij zelf toch wat meer nachtrust gunnen. Misschien dat de hoofdpijn dan minder gaat worden? Ik hoop dat de mensen daar begrip voor hebben?
Groetjes van Annette

9 opmerkingen :

Marley zei

Wat fijn dat je het zo lekker en gezellig druk hebt!!
En begrip dat je lekker op tijd naar je bed gaat? Natuurlijk!!! Niemand heeft er iets aan als jij je niet goed voelt.. lekker aan jezelf denken hoor. XMarley

Loes Oorschot zei

Natuurlijk begrijpen we dat Annette! Je neemt vaak te veel hooi op je vork. Het is ook leuk wat je allemaal doet, maar je moet ook rust nemen=herstellen! Dus gelijk heb je.

Groetjes, Loes

Lia zei

Rust is héél belangrijk Annette!!!!
Ik vroeg me al af waar je alle tijd vandaan haalde...........

Lia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Annette zei

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Inderdaad ben ik wel een avond mens, maar ook omdat ik alles zo perfect mogelijk wil doen slaap ik de laatste weken, maar zo'n 4 - 6 uurtjes per nacht. Beetje weinig zeg maar. ;-) Voor 02.00uur lig ik eigenlijk nooit op bed, tenzij ik hoofdpijn heb, maar dan is het ook niet eerder dan 24.00uur. Moet nu dus wat strenger voor mij zelf zijn en gewoon naar bed gaan en denken dat kan ik morgen ook nog wel doen. Het is moeilijk, maar anders wordt mijn hoofdpijn nooit minder. Momenteel sta ik er mee op en ga er mee naar bed, zeg maar. Dus ik zal proberen om niet meer mailtjes te sturen na 01.00uur. Ik doe mijn best.

Liefs van Annette

chantal zei

Hoi Annette,

ja je bent inderdaad altijd aan het werken, al is het voor je hobby of webwinkel je hebt toch geen rust. Zoals je zegt, wat meer slaap en regelmaat en je komt er wel weer bovenop.

grtz Chantal

celia zei

Het is dan ook altijd zo druk daar bij jou hé!

mildred zei

wat leuk dat je dat allemaal kunt doen!!!
maar je hebt ook gelijk dat je op jezelf let, en drie dagen voor bestellingen is toch nog best veel, dan heb je je pakket nog vrij snel binnen vind ik!!

succes met alles,

groetjes mildred

Sabrina Voulon zei

hoi hoi

ik heb wel intesse in jou mini :D

heb je die nog ?

Related Posts with Thumbnails