CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 14 november 2009

Vandaag weer een Cricut workshop gegeven



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een basistechnieken workshop voor de Cricut Expression gegeven. Voordat wij met de workshop beginnen doen wij eerst een bakkie koffie. Maken even nader kennis met elkaar en gaan dan hard aan de gang, want wij hebben onze tijd hard nodig. Ik leg eerst de basis dingen uit over de Cricut, snijmat etc. En dan beginnen wij met het snijden met de Cricut. Om deze workshop te volgen moet je dus wel in het bezit zijn van een Cricut Expression. Je werkt met je eigen Cricut. Is ook wel nodig, want wij snijden wat af hoor met onze Cricut. ;-) Wat klonk het weer als muziek in de oren om die Cricut machines te horen snijden. Hahha, nee hoor, ik krijg er niet genoeg van. Alle knoppen hebben wij behandeld en er een voorbeeld mee gesneden. Volgende week zaterdag is er weer een workshopdag van 10.00 - 17.00uur. Lijkt je het leuk of wil je info, mail mij dan op info@annettescreafarm.com Nu ga ik lekker op de bank met de voetjes omhoog en verder van mijn zaterdagavond genieten.

Greotjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails