CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 4 juni 2009

Scrappen is Fun pakket


Ieder kwartaal heb ik in mijn webwinkel een drietal pakketten, namelijk "Scrappen is Fun", "Kaarten maken is Fun" en "Sieraden maken is Fun" pakket. Voor het nieuwste "Scrappen is Fun" pakket had ik dit Scrappapier in het voorjaar al besteld bij een hobbygroothandel. Ook wel pre-order genoemd. Op deze manier heb ik altijd het nieuwste van het nieuwste er in zitten. Half mei kwam het materiaal binnen en eind mei moeten de pakketten de deur uit, tenminste dit is mijn streven altijd. Meestal doe ik er wel een lijst bij van de materialen die in de pakketten zitten, maar vond het dit keer leuker om de pakketten van Scrappen en de kaarten een voorbeeld er van te maken. En dit is het dus geworden. Het Scrappakket bestond uit een Canvasdoek 30x30cm, 2 tubes acrylverf, een sjabloon, wat lint, nieuw scrappapier, cardstock, penseel, bloemen en metaal hartjes voor de tagmaker. Op de foto zien jullie Henk, mijn man, al heel wat jaartjes mijn steun en toeverlaat. Zoals jullie aan de datum kunnen zien, hopen wij volgend jaar ons 25 jarig huwelijksfeest te vieren. Wat gaat de tijd toch snel. Lijkt je het leuk om ook zo'n pakket te ontvangen? Ga dan naar mijn webwinkel en bestel hem. Geef je aan dat je wel een hele jaargang wilt ontvangen, dan zijn er natuurlijk altijd extra's aan te verdienen. In een volgend stukje zal ik het kaartenpakket laten zien.
Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails