CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 25 juni 2009

zomaar een donderdag.




Hallo allemaal,

Vanmorgen kwam Willeke om te croppen. Gewoon gezellig met z'n tweeën. Zij ging aan de gang op een canvasdoek en ik maakte nog een opdracht af en zocht vast wat bestellingen bij elkaar van de Copic Ciao markers. Sinds de actie is ingegaan van de Copic Ciao markers heb ik dagelijk een hoop pakketten weg te brengen naar het postkantoor. Ja, hobbyland is echt in de ban van het inkleuren met de Copic Markers. Of dit nu de Ciao is of de Sketsh. Ook krijg ik momenteel veel vragen over de Copic Airbrush. Nicole heeft op mijn verzoek een heel mooi filmpje gemaakt hoe zij deze gebruikt. Ik ga deze ook in mijn webwinkel opnemen, maar kost helaas nog even wat tijd. Ook de unit om de markers netjes in op te brengen neem ik in mijn assortiment. Van beiden komt er straks weer een actie. Morgen de laatste bestellingen voor het weekend wegbrengen en 's middags een kinderfeestje. 's Avonds gaan wij nog hooien, want ja het werk op de boerderij gaat ook gewoon door. Bedankt weer voor het kijken.
Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Wil zei

leuk hoor en wat een leuek blog heb je ga je volgen oke

Annette zei

Dank je, Wil. Leuk als je regelmatig een kijkje komt nemen.
Fijne zondag verder.
Groetjes van Annette

Related Posts with Thumbnails