CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 14 mei 2013

Wat een ramp.....

Hallo allemaal,

Wat een ramp om zo lang zonder internet te zitten. Zoals ik jullie al eerder aangaf hadden wij vanaf begin mei geen tv. internet of huis telefoon. Leuk als je alles in één pakket hebt, maar op deze manier echt niet!!!
Na veel heen en weer gebeld en bezoek van een KPN monteur en een nieuw kastje is het dan vanaf vandaag gelukt dat alles weer werkt, zoals het bedoeld is. Telefoon en tv werkte al eerder, maar mijn internet verbinding dus niet. Vanavond mijn mail opgehaald en ik ben druk bezig om alles te beantwoorden. Nog 1165 te gaan. Pff. Ik had wel internet via mijn mobiel, maar kan dan helaas geen bestanden mailen. Ik loop dus wat achter met jullie aanvragen voor het Duo-challenge blog. Op mijn eigen blog is deze maand geen challenge, maar daar horen jullie later meer over. Ik ga mijn best doen dat iedereen deze week de challenge ontvangt. Sorry voor het ongemak.

Groeten van Annette

2 opmerkingen :

Hanny zei

Wat een gedoe is dat als je geen internet enzo hebt he? Gelukkig loopt het nu weer goed maar heb je een hele achterstand en daar gaat erg veel tijd in zitten.
succes, liefs Hanny♥

Jeanine van Wijk zei

Overmacht..... niks aan te doen, komt allemaal goed. Rustig aan weer een begin maken in je mailbox en elke dag is weer een nieuwe dag.
Liefs, Jeanine xxx

Related Posts with Thumbnails