CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 27 mei 2013

Internetverbinding

Hallo allemaal,

Eindelijk werkt alles weer, zoals het hoort. De laatste weken was de verbinding nog steeds niet 100% goed. De verbinding viel uit terwijl ik aan het telebankieren of mijn mail aan het beantwoorden was. Wat een ramp is het toch als je dan van andere mensen afhankelijk bent. Helaas is dit ook niet goed voor je, want je opwinden doe je toch. Alleen helpt het zo weinig.

Achter de schermen gebeurd er nog heel wat. Al moet ik wel toegeven dat het creatief bezig zijn momenteel op een lager pitje staat door alle logees en aanloop die hier de laatste weken is geweest. Het is inderdaad heel gezellig, maar ik kom nergens anders meer aan toe. Dan alleen te zorgen dat iedereen zijn eten en drinken op tijd krijgt en natuurlijk dat de voorraad aangevuld wordt.

Ik ben momenteel weer met leuke dingen bezig, maar die mag ik jullie nog niet laten zien. Dus nog even geduld.

Door deze drukte en internetstoring is er voor de maand mei geen challenge, maar dat hadden jullie vast al door. ;-)

Groeten van Annette

1 opmerking :

Hanny zei

Jammer dat er niets nieuws te zien is maar als ik zo lees waar je mee bezig bent is dat wel voor te stellen. Gelukkig gaat alles weer goed, ook belangrijk
.fijne dag, liefs Hanny♥

Related Posts with Thumbnails