CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 27 mei 2013

Mijn kaarten zijn weer geplaatst in Creatief met Kaarten nr. 39



Hallo allemaal,

De nieuwste Creatief met kaarten Zomer 2013 is weer uit en ik mocht daarvoor weer een artikel maken. Deze keer heb ik de hulp van mijn designers gevraagd. De kaart van Chantal en Linda staan er dus ook in. Korrie had nog steeds last van haar pols, dus zij heeft deze kans overgeslagen.
Ik had een harmonica kaart ontworpen die bestond uit een grasmat. Haha, ook een beetje een kijkdoos idee had ik erbij en dit is het dus geworden. Mijn eerste kaart was met de farm. Haha, hoe kan het ook anders. Van mijn logo koe Margriet 18 heb ik een snijbestand gemaakt, met de hulp van Linda hoor. Ik wilde een farm kaart maken voor mijn neefje, maar vond hem eigenlijk wel erg leuk geworden. Bloos, bloos. Inplaats dat ik hem gestuurd heb had heb ik hem gemaakt voor het artikel. Voor hem heb ik een andere kaart gemaakt.
Ik wilde deze keer ook geen design papier gebruiken, maar eens al mijn materialen waar je mee kan inkleuren. Want tegenwoordig heeft iedereen die kaarten maken als hobby heeft wel Copics, inkt of iets anders in huis liggen. Heb je dit niet, dan kun je ook de printer gebruiken om voor jou te kleuren. Met de Silhouette is dit super te combineren. De "Happy Birthday" kaart heb ik ingekleurd met de Copics op een heel eenvoudige manier, want mijn neefje ziet het echt niet als ik veel schaduw heb opgebracht of niet.

Annette
 
 
Mijn tweede kaart is een echte zomer kaart. Toen ik deze kaart maakte was het buiten koud en guur. Dus een beetje warmte binnen was wel fijn. Haha, al was het maar op papier.
Al deze modellen komen uit de Silhouette shop en heb ik ingekleurd met mijn printen. Super leuk om te doen en makkelijk, want je hebt altijd de zelfde kleur of patroon.
 

Annette
 
 
Cantal heeft voor onderstaande kaart Distress inkt gebruikt en haar Cricut. Een vrolijk geheel voor een uitnodiging van een Party.
Chantal

 Linda is voor deze voetbal kaart gegaan. De modellen komen uit de Silhouette shop en heeft zij ingekleurd met haar potloden en terpentine.

Linda

Dit is de tweede kaart die Linda gemaakt heeft voor het artikel. Helaas staat deze niet gepubliceerd, maar hij hoort hier wel in het rijtje thuis.

Linda

De basiskaart kunnen jullie weer gratis aanvragen totdat het nr. 40 in de winkel ligt. Maar ik denk er over om hem in juni als challenge te gaan doen. Dus ga maar vast nadenken wat jullie er van gaan maken?

Groeten van Annette

4 opmerkingen :

Charlotte zei

Heel leuk Annette!

Jannie zei

Gefeliciteerd, wat leuk.

Hanny zei

Wat geweldig, gefeliciteerd en ook de andere dames natuurlijk, ziet er ontzettend leuk uit.
liefs hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Dora zei

prachtige kaarten laat je hier zien.
en helemaal geweldig dat het te zien zijn in een tijdschrift. super!
gefeliciteerd.
groetjes

Related Posts with Thumbnails