CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 9 mei 2011

De vakantie is weer voorbij.

Hallo allemaal,

De vakantie is weer voorbij en alle kinderen zijn weer naar hun eigen ouders toe. Het was druk, maar gezellig. Ook voor mij is er weer werk aan de winkel, want ik moet mij nu storten op de Cricut workshop die ik komende zaterdag heb en volgende week maandag. Op zaterdag heb ik weer een basisworkshop met de Expression en maandag een ProvoCraft training bij Kars in Ochten. Daar moet ik nog voor aan de gang, maar ik moet nog even gaan bedenken hoe ik dit ga aankleden voor de aanwezige winkeliers. Een samenvatting maken van alle Cricut machines en de Gypsy. Ook hoort daar een workshop bij, dus mijn hersenen moet ik even weer kraken. Haha. Ook ben ik weer gevraagd voor een kerst artikel wat begin juni klaar moet zijn. Dus genoeg te doen. Op dit moment heb ik wat ruzie met mijn Cricut Imagine, want hij doet helemaal niks meer. Ik wilde hem vanmorgen aanzetten en hij blijft hangen bij het opstarten. Hij komt niet eens aan zijn hoofdscherm toe. Dus even een update proberen en anders ProvoCraft maar weer even mailen. Want tja, ik moet nog een artikel maken en zou de Imagine weer gebruiken. Dus duimen jullie even mee?
Helaas zijn er nog niet zoveel aanmeldingen voor de Cricut challenge. Ja, meldingen genoeg, maar zonder foto. Sorry, hoor, maar zonder foto doe je niet mee voor de cartridge. Je begrijpt vast wel dat je er toch wel iets voor moet gaan doen. Dus kom op met die foto's. Mailen naar info@annettescreafarm.com en je komt op de lijst. Eind mei wordt er een naam getrokken die een Cricut cartridge of een basistechniekenworkshop van mij krijgt. Aan de winnaar de keus.
Misschien dat ik deze week weer tijd vind om iets creatiefs te doen.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails