CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 16 mei 2011

Dagje bij Kars

Hallo allemaal,

Vanmorgen zat ik om 7.00 uur in de auto op weg naar Kars in Ochten. Ik zou immers daar de winkelierstraining geven over de ProvoCraft machines. Wat een auto's op de weg. Deze keer ging ik door de polder, want de vorige keer toen ik over Zwolle/Arnhem ging zat ik daar in een super file van 12 km. Oeps helemaal verkeerd gedacht, want de file begon al bij Almere, voor de olifanten al. Wie bekend is weet wat ik daarmee bedoel. Ik stond letterlijk helemaal stil. Er wordt nu aangegeven op de borden hoeveel minuten er vertraging is. Weet je wat er op stond? 87 min. Tja, en wat doe je dan? Maar gewoon doorrijden. Tenminste stapvoets. Enkele meters verder was de eerste afslag Nijkerk. Dus die maar genomen. Ik heb een ingebouwde navigatie dus die ingesteld op Ochten. Om het verhaal korter te maken, ging ik via Nijkerk, Amersfoort, Rhenen naar Ochten en ik was om 9.55 uur binnen bij Kars. Ik had ondertussen Kars al gebeld dat het later kon worden, omdat ik vast zat. De workshop begon om 10.00 uur dus ik was net op tijd. Bijna 3 uren gereden over een stuk waar ik normaal 1,5 uur over doe. Maar maandag is wel vaker een ramp op de weg. Ik dus met mijn tassen etc. naar de cursusruimte waar Betty alles al had klaar gezet. Toen ik binnenwam zaten de eerste winkeliers al met smart te wachten. En deze keer waren het voor mij ook nog bekenden. De drie dames van Jacobi uit Drachten. Tja, daar kom ik nog weleens. Vooral voor de stempels. :-) De andere winkeliers kwamen uit Heerenveen en Harderwijk. Allemaal uit het noorden dus. We zijn begonnen met koffie en daarna ben ik van start gegaan met mijn verhaal. Eerst het "saaie" theorie en daarna was het al tijd voor de lunch. Betty had heerlijke broodjes, die ons goed smaakte. Daarna was het weer hard aan het werk, want nu gingen wij werken met de Cricut. Tekenen, snijden, knoppen indrukken, of zelfs uitzetten, want tja als je die vergeet gaat het wel eens mis wat niet echt de bedoeling was. De aanwezige dames weten wel wat ik hiermee bedoel. Nadat ik hun toestemming had gevraagd zette ik iedereen op de foto. Betty zou van mij nog foto's maken, maar dat zijn wij helemaal vergeten. Zo druk hadden wij het. Haha. De workshop zou tot 16.00uur duren en weet je hoe laat wij klaar waren met de workshop? Precies om 15.55 uur. Dus binnen de tijd. Gebeurd niet vaak hoor , want mijn workshops lopen altijd uit. Haha, ja als ik over de Cricut praat ben ik soms niet te houden. Ik ben dan niet Hyper van mijn de hoge suikers, maar van de Cricut. Haha. Roy en Patrick zijn ook nog even langs geweest. Leuk om hun weer te zien. Iedereen heeft weer wat geleerd en ik heb weer een super leuke en gezellige dag bij Kars gehad. Bedankt, Betty voor je hulp en voor je goede zorgen van ons eten en drinken. De terugreis ging iets beter. Ik was om 18.55 uur weer thuis. Volgens mij heb ik vandaag iets met die 55 min. Haha. Ik ga nu mijn mail verder beantwoorden en dan zoek ik mijn bed maar eens op. Niet voor 24.00 uur hoor, want er stonden 224 berichten op mij te wachten. Ik heb er nu 80 gehad.

Groetjes van Annette 




Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails