CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 13 februari 2010

Nieuwe uitdaging



Hallo allemaal,

Sorry hoor, maar ik kan niet wachten tot maandag met de nieuwe uitdaging. ;-)
Vanaf vanmiddag is het hier in op de farm een beetje erg druk. Loge's en vanavond een huisje vol. Morgen krijgen wij de hele dag bezoek. Erg gezellig allemaal. Maar dan blijven andere dingen liggen. Dus ik was nu even bezig om vast dingen voor te bereiden voor de nieuwe uitdaging. Dus gelijk maar doorpakken en hier gelijk maar opzetten. Straks even op de website en dan ga ik voor vanavond een cake bakken.


Deze keer hebben wij een kleuren uitdaging. Maak een kaart, lay-out of wat dan ook en gebruik de kleuren zwart, grijs, rose en wit. Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwste knipvellen van Marjolein, want deze kleuren zijn precies afgestemd op onze uitdaging. Je bent ze niet verplicht om ze ook te gebruiken, maar mag natuurlijk wel. Marjolein ziet ook graag van jullie hoe jullie haar vellen verwerken.
Maak een duidelijke foto en mail mij deze voor 13 maart naar info@annettescreafarm.com met opschrijving "uitdaging maart". Je foto wordt dan geplaatst op mijn website. Op 14 maart maak ik bekend wie de winnaar is van het scrappakket. Veel succes.

Groeten van Annette

2 opmerkingen :

Detje zei

Heb toevallig vorige week een paar van die vellen gekocht, dus ga eens even kijken of ik er wat leuks mee kan maken.

Groeten Detje

♥ Yolanda ♥ zei

Hallo Annette,
TIP: Je kunt ook een bericht uitgesteld posten. Als je berichtopties links naast labels onder je bericht aanklikt, kun je daar je datum en tijd aanpassen. Als je dus iets meer tijd hebt kun je er meerdere berichten posten, zonder dat ze direct zichtbaar zijn voor anderen. Let wel op bij de tijd: tussen de uren en minuten moet een dubbele punt : staan!
Leuke uitdaging met die kleuren.

Related Posts with Thumbnails