CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 20 februari 2010

Basistechnieken workshop met de Cricut Expression


Hallo allemaal,

Vandaag weer een workshop gegeven met de Cricut Expression. De dames kwamen al vroeg aan en wij konden dus op tijd beginnen. Ja, want de tijd hebben wij zeker wel nodig. Eerst mijn algemeen verhaal verteld en toen zijn wij aan het snijden gegaan. Ik kan echt genieten van het geluid van een snijdende Cricut. Hoezo, verslaafd aan de Cricut? Haha, ja sorry hoor, maar daar kan ik echt niks aan doen. Het is ook zo'n super apparaat. Gisteren is ook mijn bestelling uit Amerika gekomen. Ik had namelijk een super Cricut Expression tas besteld die ruim is en vooral makkelijk, omdat er wieltjes onder zitten. Dus volgende week als ik de Cricut demo heb bij Nellie Snellen in Sevenum kan je hem in het echt bewonderen. Want voortaan ga ik al rollend door het land met mijn Cricut Expression. Haha. Dus woon je in de buurt van Sevenum, kom gerust langs volgende week.
Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails