CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 17 februari 2014

Annette's Creafarm Challenge AC2014.01



Hallo allemaal,

Iets later dan jullie gewend zijn is hier dan eindelijk de nieuwe challenge. Het is een ontwerp wat ik vorig jaar gemaakt heb voor het bedrijf JEJE en hun leden/volgers. Persoonlijk ben ik gek op vlinders en omdat ik voor JEJE alleen hun materiaal mocht gebruiken heb ik gekozen voor hun mooie glitter papier. Het is een dubbele kaart geworden. Alleen net even anders dan normaal. Jullie kunnen deze weer aanvragen, tot 30 januari, door een mail te sturen naar info@annettescreafarm.com met als onderwerp "Challenge AC2014.01" Zet dit er wel bij, want anders vallen ze echt niet op tussen mijn mailtje. Dagelijks ontvang ik tussen de 300 en 400 mailtjes en zo hebben deze iets meer voorrang als de rest van de berichten. Maak van deze bestanden (Studio snijbestand of PDF bestanden) je creatie en maak daar een duidelijke foto van. Mail mij deze voor 31 januari, zodat ik ze hieronder kan plaatsen. De designers kiezen eind van de maand de winnaar die van Cards etc. Shop en van Annette's Creafarm een prijsje ontvangen. Veel succes.
De designers hebben weer een voorbeeld gemaakt voor inspiratie.

Chantal

Adriana

Linda

Yvonne

Hieronder vindt u alle inzendingen van onze blogvolgers. En wat zijn ze weer mooi.

Leny

Tosca

Tosca


Sietie
Marlies
Michelle








1 opmerking :

Adriana zei

Ik ben benieuwd watvoor mooie creaties er weer worden gemaakt:) groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

Related Posts with Thumbnails