CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 16 oktober 2013

Even weinig online.

Hallo allemaal,

Gistermiddag is mijn man Henk van het dak gevallen en heeft een ruggenwervel gebroken. Hij ligt voorlopig in het ziekenhuis in Meppel. Jullie begrijpen dat dit ook invloed heeft op ons agrarisch bedrijf. Floris en ik rennen een stapje harder en krijgen hulp van familie en vrienden waar nodig is. Dit vinden wij natuurlijk erg fijn. Dagelijks ga ik nu naar het ziekenhuis en heb mede hierdoor weinig tijd om mijn mail te beantwoorden. Wij krijgen veel aanloop, telefoontjes, berichtjes en andere reacties. Dit is super lief, maar slokt veel energie op. Heb jij dus een mail gestuurd met het verzoek voor de snijbestanden, dan kan dit wat langer duren voordat je hem in je mailbox hebt. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben? 

Groeten van Annette 

6 opmerkingen :

Kreatief met Maria zei

Sterkte ermee.
Groetjes Maria

Folkje zei

He jakkes, dat is niet zo mooi, fijn dat er hulp van alle kanten komt.
Succes en hopelijk een snel herstel van je man.

groetjes
Folkje

Dora zei

oei...dat is niet zo mooi! veel sterkte en ook voor het herstel van je man.
groetjes

Hanny zei

O Annette, wat een naar bericht, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Het is altijd lief als mensen met je meeleven en je bellen etc maar het kost zeker veel tijd en tijd kom je nu net te kort met de dagelijkse beslomeringen en het heen en weer rijden naar het ziekenhuis. ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe, knuffel,Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

CarlavdM zei

Och jeetje Annette, wat een schrik zal dat zijn geweest. Sterkte voor jullie allemaal en dat je man maar snel en goed beter wordt.

Creanita60.blogspot.nl zei

Oh wat erg, beterschap gewenst!
Ik kan mij voorstellen dat je het dan druk hebt met jullie bedrijf!

groetjes Anita

Related Posts with Thumbnails