CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 10 september 2013

Het Duo-Challenge blog stopt

Hallo allemaal,

Wie volger is van het Duo-Challenge blog heeft al kunnen lezen dat Jolanda en ik besloten hebben om te stoppen met dit blog. Helaas en met pijn in ons hart, maar als het door onze gezondheid steeds moeilijker wordt om alles voor 200% goed te kunnen doen moet je een keuze maken. Wij hebben niet besloten om ook onze samenwerking te beëindigen, in tegendeel juist. Wij gaan weer op de oude voet verder. Voordat wij samen het Duo-challenge blog begonnen was zij ook sponser voor challenges op mijn blog en dit pakken wij gewoon weer op. Tevens blijf ik gewoon designer bij haar of gebruik haar bestanden die ik dan weer gebruik in mijn artikelen die ik mag schrijven voor enkele hobbybladen.

Door mijn vakantie begint de nieuwe challenge wat later, maar voor deze keer hebben jullie dan ook langer de tijd voor de aanvraag en het maken hiervan. Ik moet hieraan nog enkele dingen doen en dan zet ik hem deze week online. Ik kan jullie wel vertellen dat de creaties van de designers er weer super uitzien! Hou dus dit blog in de gaten.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Nancy zei

Hey Annette,

Door omstandigheden heb ik slechts 1x met het duo-challenge-blog mee kunnen doen. Maar ik bleef jullie steeds volgen.
Daarom wil ik jullie veel succes wensen met jullie verdere ondernemingen!!

Liefs,
Nancy

Related Posts with Thumbnails