CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 21 maart 2013

Heb je mij een mail gestuurd?

Heb je mij een mail gestuurd voor een aanvraag van een challenge of een andere inhoudt? Lees dan even onderstaand bericht.

Momenteel heb ik veel problemen met mijn pc. Kan de mail niet ontvangen of hij komt enkele uren later of zelfs dagen te laat binnen. Ik doe mijn best. Ik probeer nu op andere manieren mijn mail te lezen en te beantwoorden, maar dit gaat niet zo snel of heb de aangevraagde bestanden niet bij de hand. Wordt dus aangewerkt. Dan weten jullie dat ik hier niet uit mijn neus zit te eten, inplaats van jullie mail te beantwoorden. Haha. Graag een beetje begrip en niet boze mailen met allerlei verwijten etc. Bedankt.

Groeten van Annette

1 opmerking :

evlin95 zei

annette hallo, dit is de reden waarom ik geen antwoord op mijn e-mails of ik was te laat de mal en de datum voor inzendingen is overschreden .. ah computer, en u wilt alles onmiddellijk en blijft zen veel geluk!
vertaald door google

Related Posts with Thumbnails