CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 21 september 2012

Mijn artikelen voor Creatief met kaarten 2012


Hallo allemaal,

De laatste tijd ben ik druk bezig om het ene artikel na het andere te maken. En dit allemaal voor het hobbyblad Creatief met Kaarten. Om precies te zijn de kerstspecial en het blad Winter 2012. Super leuk om te doen en ik blijf het een eer vinden als je gevraagd wordt. De kerstspecial is inmiddels uit. Het model van de twee kaarten zijn ontworpen door Jolanda van Cards-etc-Shop. Super leuke modellen en ze kunnen gewoon in een envelop verstuurd worden.

Deze patronen vindt je in het tijdschrift op het patronen blad of je kunt ze aanvragen bij Jolanda. Lees goed de regels door als je het bestand gratis wilt ontvangen.

Mijn laatste kerstartikel voor het blad Creatief met Kaarten Winter 2012 is net de deur uit, maar deze mag ik natuurlijk nog niet laten zien. Dus later hier meer over.

Op 26 en of 27 oktober geef ik weer een Cricut /Silhouette workshop bij JEJE in Hilversum. En ik mag je al verklappen dat wij onderstaand kerstboomkaart gaan maken. En natuurlijk gebruiken wij het materiaal die JEJE in hun assortiment heeft. Voor info kijk op mijn blog of stuur een mail

Groeten van Annette








Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails