CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 14 oktober 2012




Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge en deze keer in een heel ander jasje gestoken.
Annette’s Creafarm heeft al heel wat gast designers gekend en daar is Marijke Ć©Ć©n van. Ik vind het altijd leuk om nog met ze in contact te blijven en zo dus ook met Marijke.
Zij maakt van verschillende graphics, designs in 3d, pyramide etc. Kijk maar eens naar deze link http://www.craftsuprint.com/marijke-kok/

En deze keer mogen wij een design van haar gebruiken. Het meisje heb ik maar Marijke genoemd. Haha. Vraag dit bestand aan door mij een mail te sturen naar info@annettescreafarm.com en zet erbij AC Challenge “Marijke”. Zet de omschrijving er echt bij, want er lopen meerdere challenges via dit mail adres.
Je ontvangt dan het bestand en dan kun jij aan de gang gaan. Je bent verder vrij hoe je dit meisje Marijke gaat verwerken in je creatie, maar wij moeten duidelijk kunnen zien dat je haar gebruikt hebt. 

Je kunt mij een foto van je creatie tot 15 oktober mailen. Alle de designers van Annette’s Creafarm en natuurlijk Marijke zelf zoeken dan de mooiste uit, die dan een mini scrappakket van mij ontvangt en de komende maand gast designer is bij Annette’s Creafarm. Dus wat let je? De winnaar maken wij op 16 oktober bekend. Veel succes.

Groeten van Annette

Korrie

Linda


Linda

Elise 

Elise

Elise

Elise
Anreda

Anreda

Anreda

Anreda
Annette

Annette

Annette

De inzenders, die mee doen aan de challenge, staan hier onder.


Marjan

                                                                        Elly 


Elly
Lenie

Charlotte

Charlotte


1 opmerking :

RosesMarijke zei

Wat een schitterende kaarten allemaal,geweldig gewoon, heel veel succes met de challenge, ik vind het heel leuk!
xxMarijke

Related Posts with Thumbnails