CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 2 augustus 2012

Een lay-out gemaakt.



Hallo allemaal,

Woensdagavond is het altijd vaste prik dat ik samen met Korrie ga knutselen. Zij heeft een kaart gemaakt en ik wilde een lay-out maken voor twee nichtjes die hun verjaardag vandaag samen vierden. Ze zijn net terug van hun reis naar New York. Op facebook zag ik al foto's van hun voorbij komen en zo kwam ik op het idee om naast het geld wat zij graag wilden hebben ook zo'n canvas te maken. De plaatsen voor de foto's heb ik leeg gehouden, die mogen zij zelf opplakken. Gelukkig vonden ze het wel mooi. Toch moeilijk hoor voor twee dames van 19 en 17 jaar. Het materiaal heb ik gebruikt uit de nieuwste Scrappen is Fun pakket. Die komende week weer naar de abonnees gaat. De week erna wordt het weer los verkocht via de webwinkel.

Groeten van Annette


3 opmerkingen :

Dora zei

een hele mooie lo. ook leuk dat ze zelf de foto's erop kunnen doen.
wel hele mooie kleuren gebruikt voor deze LO.
groetjes

Marian zei

Ziet er prachtig uit.Zullen ze wel heel blij mee zijn
Groetjes

Marian zei

Ziet er prachtig uit.Zullen ze wel heel blij mee zijn
Groetjes

Related Posts with Thumbnails