Hallo allemaal,
Even een brichtje van mij vanuit een andere locatie. Vanaf dinsdag is KPN hier bezig met onze internet verbinding. Dit zou beter en sneller worden. Nou helaas pindakaas, want het werkt nog steeds niet. Morgen komt er een nieuw kastje in en dan moet alles het weer doen volgens hun. Ook zijn wij niet telefonisch bereikbaar op ons huistelefoon. De mail kan ik dus ook niet ontvangen. Sorry, als je dus mij een mail hebt gestuurd. Voor mij is dit overmacht met een hoop irritaties, want je zult begrijpen dat dit niet leuk is met een webwinkel. Ook onze koeien hebben hier last van. Wij hebben namelijk een magnement programma dinamisch voeren wat dus tussen onze voerleverancies loopt en onze voercomputer. Ook dit werkt niet. Duimen jullie mee dat alles weer gauw werkt? Fijne dag verder allemaal.
Groeten van Annette
Abonneren op:
Reacties posten
(
Atom
)
4 opmerkingen :
Wat super vervelend voor jullie zeg! Ik hoop dat het probleem snel wordt opgelost, ook voor de koeien natuurlijk.
Groetjes, Priskilla
Dat is wel heel erg balen voor jullie, nou ik ga heel hard duimen dat ze het nou eindelijk eens wel kunnen oplossen voor jullie. Mijn kaart die ik gemaakt had mail ik later nog wel een keertje als alles weer normaal werkt. Sterkte.
gr Linda
He wat vervelend allemaal. Ik ga heel hard duimen, dat morgen alles het weer doet......ik ga nu beginnen...
Groetjes Elise
Wauw...dat is super vervelend voor jullie. Vooral zakelijk (en dan voornamelijk de beesten). Ik wens jullie veel succes... Liefs Anreda
Een reactie posten