CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 29 januari 2012

logeren


Hallo allemaal,


Vanaf donderdag logeert mijn vader hier. Hij woont in het westen van het land en komt af en toe deze kant op. Ik heb dan niet echt de tijd om te knutselen, want wij gaan vaak boodschappen doen, winkelen of gewoon lekker wandelen. Voor ons beide wat ontspanning zeg maar. Wij hebben inmiddels ook onze nieuwe trekker gekregen, nou ja gekregen? Gewoon betaald hoor. Deze wilde mijn vader natuurlijk ook zien. Vooral binnen zitten er allerlei electronische snufjes. Aangezien mijn vader eigenlijk nooit op een trekker zit dit dus snel met mijn mobiel vast gelegd op foto. Haha, net echt. De mannen, maar vooral Floris is helemaal in zijn nopjes met deze trekker. Het kan hem niet snel genoeg gaan dat het landwerk weer moet beginnen. Maar ja, het is veel te nat in het land en het weer is er ook nog niet naar. Dus af en toe maar een rondje om de boerderij heen rijden. Haha. Fijne zondag verder.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Joke zei

Heerlijk dat je vader komt logeren geniet ervan en heb een leuke week.
groetjes Joke

Related Posts with Thumbnails