CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 18 september 2011

Cricut workshopdag op 1 oktober 2011

Hallo allemaal,

De Cricut workshopdag staat al enkele maanden gepland op zaterdag 1 oktober. Omdat er maar 1 aanmelding was voor de locatie Oldemarkt ben ik opzoek gegaan voor een betaalbare locatie in Noord Holland. De locatie is nu Wormer geworden. Dit ligt 20 min. boven Amsterdam. De andere locaties, Ochten en Hilversum, heb ik, bij deze bedrijven, nog geen datum kunnen vastleggen. Ik ben ook met een locatie dichtbij Apeldoorn bezig. Maar eerst is Wormer aan de beurt.
Kun je op deze dag en wil je graag informatie ontvangen? Stuur dag een mail naar cricutvragen@gmail.com en ik stuur je de info op. Wij gaan leuke dingen maken en als primeur gaan wij stof snijden. Dit is echter nog wel in een begin stadium, maar ik heb de laatste puntjes bijna op de i.

Groeten van Annette


Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails