CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 6 juni 2011

De kerstkaarten zijn op de post

Hallo allemaal,

Yes, de kerstkaarten voor mijn volgend artikel zijn vanmiddag op de post gegaan. Weer een regel die ik op mijn To Do lijstje kan verwijderen. Het viel niet mee om met die warmte een kerst kaart te maken. Eigenlijk kerstkaarten. Deze kaarten komen in de kerstspecial van Mijn Creatieve Hobby die met de nieuwe agenda van 2012 op 18 augustus in de winkel moet liggen. Nog even geduld dus. Op de foto kun je een stukje zien van 1 kaart.
Er staan nog meer opdrachten op mijn lijstje, dus tijd om zelf iets te maken zal nog wel even duren. Misschien eens tussendoor, maar dat moet ik even bekijken. Haha. Ik ga vanavond eerst alles opruimen in huis van de logees en de aanloop die wij vanaf Hemelvaart gehad hebben. Het was weer super gezellig, maar mijn was is wel blijven liggen. En komend weekend komen er weer logees, dus alles moet weer spik en span zijn.

Groeten van Annette

3 opmerkingen :

Linda zei

Nou dat stukje ziet er al helemaal leuk uit, ben benieuwd hoe hij er helemaal uitziet, dank je wel voor het nieuwsgierig maken LOL
gr linda

Antoinette zei

ja graag als het mag hoor ,maar dat zal wel

groetjes antoinette
en tot as weekend

Anoniem zei

de kaarten zijn super mooi en wat fijn dat ze op de post zijn!

gr irma

Related Posts with Thumbnails