CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 4 mei 2011

De hulpjes


Hallo allemaal,

De hulpjes bezorgen mij ook een beetje een vakantie gevoel. Sinds ze hier zijn hebben zij het voeren van de lammetjes overgenomen. Ook het voeren van de kalfjes doen ze nu samen met Henk. Zo lief. Ook mocht ik van de week wat langer op bed liggen en hadden zij saampjes te ontbijt tafel al gedekt. Nou, hier gaat je hart toch van smelten. Niks gevraagd, maar gewoon zelf verzonnen en gedaan. Ook Henk en Floris waren verrast toen zij van de stal kwamen en een mooi gedekte tafel vonden. Een pluimpje voor Elana en Hilde hoor. Luco is hier ook nog en huppelt tussen Henk en Floris in. Rijdt mee op de trekker, helpt hier mee of zit met zijn mobiel te spelen. Iedereen ligt weer op bed en dan kan ik rustig mijn mail ophalen en dit stukje schrijven. Morgen weer een drukke dag voor de boeg. Wij zijn nog niet toegekomen om te knutselen, maar dat wil ik morgen zeker zelf wel gaan doen.

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Anneke zei

Altijd leuk en gezellig zulke hulpjes!!

anita01 zei

Ja ja dit is zo tof, heerlijk nog meer huppeltjes om je heen dat maakt je toch nog vrolijker zeg....geniet maar lekker...enige foto van een stel heerlijke dames hoor.

Warme gr. Anita.

Related Posts with Thumbnails