CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 23 maart 2011

Weer wat afgemaakt.

Hallo allemaal,

Gisteren vertelde ik jullie al dat ik mijn To Do lijstje aan het afwerken ben. Haha, tja dat heb je soms. Eerst de belangrijkste dingen afmaken, zoals het artikel en dan weer de andere dingen oppakken. Deze keer weer een PDF patroon van Jolanda. Erg leuk om te maken. De Best Friends plaatjes die ik gisteren had gebruikt waren nog niet op. Het is een pakket met daarin Design papier en vier vellen met die schattige beertjes. Ja, ik heb iets met vlinders en beren. Dus deze keer maar weer de beertjes gebruikt. Verder heb ik gebruikt:
  • PDF bestand van Jolanda Meursen
  • DCP papier
  • Cardstock
  • Copic Marker E37
  • Forever Friends "Pretty in Pink" pakket
Groeten van Annette 

5 opmerkingen :

Els zei

wauw deze is ook erg leuk en heerlijke lentekleuren.
Groetjes Els

Linda zei

wat een lieffie
gr linda

jans zei

wat mooi bij mij word mijn lkijsje alleen maar langer hi hi grt jans

Milnie zei

wat een leuk en lief kaartje!

Annette zei

Bedankt dames voor jullie komst op mijn blog en jullie reactie.

Groetjes van Annette

Related Posts with Thumbnails