CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 16 november 2010

Een kerstworkshop op 18 december














Hallo allemaal,

Enkele weken geleden ben ik benaderd of ik ook een kerstworkshop wilde geven in ons dorp op 18 december tijdens een rondje door Oldemarkt. Natuurlijk lijkt mij dit leuk en vooral voor je eigen dorp moet je af en toe ook iets doen. Deze week moest ik foto's inleveren wat we gaan maken en de verdere info hierover. Korrie en Els zullen mij op deze dag gaan helpen. Dus vanmiddag maar eens aan de gang, want de foto's waren toch wel met spoed i.v.m. de info folder die gemaakt gaat worden. Els had ook nog wel even tijd en was hier rond 13.30uur. Dus even dingen doorgesproken en de 3 workshops gemaakt. Op foto gezet en toen gelijk maar opgestuurd. Klaar is maar klaar. Ik zal deze week Korrie ook nog even de nodige info geven en natuurlijk moet zij ook deze voorbeelden maken. Een mini huisje voor in de kerstboom, een kerstster en een doosje voor een klein geschenkje voor de gastvrouw tijdens het kerstdiner. Voor deze workshops zal er een kleine bijdrage gevraagd worden. Dus lijkt het je leuk om een mini workshop te komen volgen bij Recreatief Centrum Oldemarkt, mail mij dan even voor verdere info.

Groetjes van Annette


1 opmerking :

Mac Linny zei

Wat een geweldig huisje zeg. Echt mooi gemaakt. Die workshop zal wel aanslaan.
Kom je een keer op mijn blog kijken. Ik ben nog maar net begonnen dus er staat nog niet zo heel veel op. Maar ik ben benieuwd wat andere creativelingen er van vinden.
Groetjes, Machella

Related Posts with Thumbnails