CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 10 juli 2010

Even een berichtje












Hallo allemaal,

Even weer wat van mij laten horen. De laatste dagen is het hier weer een beetje druk met van alles en nog wat. De vele pakketten van de webwinkel weg werken, Bestellingen doen, boodschappen, de was, af en toe mijn huis door, een opdracht afmaken, ziekenhuis bezoek, naar de tandarts geweest, kalfjes voeren, lammetjes de fles geven en ga zo maar door. Sanne is momenteel weer hier, dus helpt weer waar nodig is. De pinken zijn nu ook in het land en dan maken wij de stal ook gelijk schoon. Iris is drie dagen bezig geweest om dit brandschoon te krijgen en vooral te ontsmetten. Vanmiddag gaan wij hooien. Ik zal straks wel weer wat foto's maken. Het is hier dan altijd lekker druk. Iedereen helpt een handje mee en wat voorzien van drinken, eerst veel water. Als alle pakjes van het land af zijn en op de hooi zolder dan mogen ze pas aan het bier en dan bak ik meestal patat. Ik zal vanmiddag ook nog wat kwarktaarten maken, want Henk is maandag jarig, maar de vriendengroep komen zondagavond hier voetbal kijken en dan maar meteen voor de verjaardag. Klaar is maar klaar toch, want de taart heeft immers tijd nodig om op te stijven. Anders valt de kwark van de warmte in elkaar. Jammer dat de Cricut Cake er nog niet is, want dan kon ik gelijk die uit proberen. Nu ga ik gauw naar het land om wat drinken te brengen. Tot later.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails