CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 29 april 2010

Gast Designers























Hallo allemaal,

De maand april is alweer bijna afgelopen. Voor de gast designers betekend dit dat hun periode erop zit. Ik wilde Erica en Annemarie heel hartelijk bedanken voor hun inbreng de afgelopen maanden. Mocht je nog wat maken met mijn materialen dan mag je mij de foto altijd opsturen. Ik zet ze dan weer in je map op de website. Deze blijft namelijk gewoon bestaan, totdat ik er mee op hou zeg maar. ;-) Ik hoop natuurlijk niet op korte termijn. Bedankt dames!!

De nieuwe designers zullen even op zich wachten. Uit de inzendingen heb ik mensen gekozen die mij qua stijl wel aanspreken. Omdat ik nog geen definitieve keus kan maken hebben zij van mij een opdracht gekregen. De winnaar uit deze opdracht wordt de nieuwe gast designer en wordt gelijk de nieuwe uitdaging van de maand mei.

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Dan ben ik het vast niet, want ik heb nog geen mail gehad.

Ik wens de rest allemaal veel succes!

liefs Ida

chantal zei

toch wel spannend tot op het laatste.
liefs Chantal

Related Posts with Thumbnails