CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 15 maart 2015

Welkom

Hallo allemaal,

En welkom allemaal op mijn blog, die ik de laatste tijd wel erg heb verwaarloosd moet ik eerlijk bekennen. Sinds vorig jaar had ik met regelmaat ruzie om berichten op mijn blog te kunnen plaatsen of het stond er niet goed op. Maar dat zal ik jullie allemaal besparen. Techniek is leuk als het werkt, nietwaar? Maar goed. Ik ga weer met frisse moed beginnen.
Ondertussen heb ik niet stil gezeten, want wie mij volgt via Facebook heeft daar het nodige kunnen lezen. Al wordt het bijhouden van 3 Facebook pagina's, het blog, mijn website en webwinkel wel moeilijker om dit eerlijk te verdelen. Haha, af en toe werk ik ook en soms moet mijn huis ook weer wat opgepoetst worden of de boodschappen moeten gehaald worden. Soms denk ik "waar haal ik de tijd vandaan?" Maar ach, dat loopt ook wel weer los, nietwaar?
Het schrijven van artikelen doe ik nog steeds, ook het geven van kookworkshops met Tupperware vind ik ook nog steeds leuk om te doen. Vanaf vorig jaar september ben ik zelfs de opleiding voor manager gaan doen. En heb vanaf januari dit jaar een eigen unit. Het is er wel drukker door geworden, maar zolang het leuk is kost het je niet zoveel moeite. Tenminste dat is bij mij zo.
Hieronder vindt je enkele van mijn creaties die gepubliceerd zijn in 2014 tot heden.Ik hoop dat jullie het iets vinden?

Groeten van Annette












Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails